Hervanta ja viikkikset 7.10. kello 14.00
Valvoja: HALLITUS
Hervanta ja viikkikset 7.10. kello 14.00
Hervannan viikkikset starttaavat huomenna sunnuntaina 7.10. Late "unelmista totta" -kisoilla. (älä kuvaa mun muijaa)
Kisaillaan kello 14.00/2 kierrosta. Samat tasoitussysteemit kuin aina aiemminkin ja palkinnot kans. Eka kierros ilmainen, jos ei halua osallistua tulospottiin. Hintaa kisoilla 2€.
Pahoittelut, mää oon vaan niin vanha, että nuo Kahilaisten ja kumppaneiden jutut jaksaa viihdyttää mua vieläkin. Nyt teen sitä sitten vaan muiden kustannuksella.
Ei mitään kaikki innolla pelaamaan!!
Kisaillaan kello 14.00/2 kierrosta. Samat tasoitussysteemit kuin aina aiemminkin ja palkinnot kans. Eka kierros ilmainen, jos ei halua osallistua tulospottiin. Hintaa kisoilla 2€.
Pahoittelut, mää oon vaan niin vanha, että nuo Kahilaisten ja kumppaneiden jutut jaksaa viihdyttää mua vieläkin. Nyt teen sitä sitten vaan muiden kustannuksella.
Ei mitään kaikki innolla pelaamaan!!
- tumpsi
- Oikea nimi: Tomi Niemenmaa
- Seura: Tampereen Frisbeeseura
Re: Hervanta ja viikkikset 7.10. kello 14.00
kannattaisko kuitenkin mainita ne systeemit?Hanna kirjoitti: Samat tasoitussysteemit kuin aina aiemminkin ja palkinnot kans.
toivottavasti tätä foorumia/threadia lukee kohta myös joku
jolle systeemit ei oo ennestään tuttuja.
No samat, millä aina ennenkin pelattu.
Pelaat tasoituskierroksen, jonka jälkeen pelaat omaa tulostasi vastaan. (pelatut kierrokset kumuloituvat, osan jäädessä pois omasta tasoituksestasi) öbaut noin..
Mahkut siis viedä ykksöstasotus tai kakkostasotus, ja tiätty tulospotti. Ja holaripotti tietenkin.
Systeemi on hyvä.
Pelaat tasoituskierroksen, jonka jälkeen pelaat omaa tulostasi vastaan. (pelatut kierrokset kumuloituvat, osan jäädessä pois omasta tasoituksestasi) öbaut noin..
Mahkut siis viedä ykksöstasotus tai kakkostasotus, ja tiätty tulospotti. Ja holaripotti tietenkin.
Systeemi on hyvä.