One Disc Ace Race 2007 - 21.10.2007 Tali, Helsinki
Lähetetty: Ke 17 Loka 2007, 13:20
Discraftin Kansainvälinen Yhden Kiekon Ässäjahti JATKUU !!!
One Disc Ace Race 2007
MISSÄ? Helsingissä Talin radalla
KOSKA Helsingissä sunnuntaina 21.10. klo 12:00 alkaen
FORMAATTI kaksi 18 reiän kierrosta, yksi ässäheitto (holariheitto) reikää kohden
RATASUUNNITELMA, REIKIEN PITUUDET Reikien pituudet vaihtelevat n. 50 metristä 76 metriin (170 - 250 feet). Radoille merkitään uudet väliaikaiset teet
OSALLISTUMISMAKSU 25 €,
joka sisältää -kaksi (2) uutta prototyyppi Discraft- kiekkoa,
joista vain toista saa käyttää Ässäjahdissa
PALKINNOT Kisan palkinto Grand Prize on arvoltaan yli 300 $ arvoinen Discraftin tuotepaketti
KUKA, MITÄ? Eniten ässiä (holareita, hole-in-oneja, osumia yhdellä heitolla) heittänyt pelaaja saa Grand Prize -paketin.
Tasapisteet ratkaistaan Closest-to-pin-menettelyllä, jossa ässä on tietenkin paras, osuma metalliin toiseksi paras ja lähimpänä koria seuraavaksi paras.
JOS EI ÄSSIÄ Jos ässiä ei heitetä, lasketaan metalliin osuneet heitot, ja eniten osumia saanut saa Grand Prize –palkinnon.
SÄÄNNÖT Jokaisen pelaajan tulee käyttää kiekkoja, jotka toimitetaan pelaajapaketissa. Jos kiekko hukkuu, pelaaja voi ottaa toisen pelaajapaketin kiekon käyttöön.
Vain yksi heitto heitetään tee-alueelta. Pooliin voi kuulua enintään 8 pelaajaa. Jokaisella pelaajalla pitää olla henkilökohtainen tuloskortti. Jos pelaaja saa ässän, merkitään tuloskorttiin ko. reiän kohdalle A ja jos pelaaja osuu metalliin, merkitään korttiin M. Heiton jälkeen pelaaja merkkaa korttinsa. Kun kaikki ryhmän pelaajat ovat heittäneet, ryhmä kerää kiekkonsa ja siirtyy seuraavalle teelle.
Heitettyään kaikki 18 reikää pelaaja voi pitää saman tuloskortin ja merkitä seuraavat 18 reikää alemmalle riville.
Pelaaja jolla on eniten ässiä 36 reiän jälkeen on Grand Prize voittaja.
Jos kahdella tai useammalla pelaajalla on sama määrä ässiä, tasapelin ratkaisemiseen käytetään metalliin osuneiden heittojen lukumäärää.
Jos ei ole heitetty lainkaan ässiä, Grand Prize voittaja on pelaaja, jolla on eniten osumia metalliin.
Jos metalliosumien suhteen on tasapeli tai ei ole lainkaan ässiä tai metalliosumia, voittaja ratkaistaan Closest-to-pin -menettelyllä (yksi heitto, lähinnä koria).
KUKA PÄÄSEE MUKAAN?
Ilmoittautumisjärjestyksessä max. 25 ensimmäistä pelaajaa!
Ilmoittautumiset kisan TD:lle Tony Sheng
a.s.a.p. tai paikalla
first come first serve...
JÄNNITTÄVÄÄ ÄSSÄJAHTIA!
One Disc Ace Race 2007
MISSÄ? Helsingissä Talin radalla
KOSKA Helsingissä sunnuntaina 21.10. klo 12:00 alkaen
FORMAATTI kaksi 18 reiän kierrosta, yksi ässäheitto (holariheitto) reikää kohden
RATASUUNNITELMA, REIKIEN PITUUDET Reikien pituudet vaihtelevat n. 50 metristä 76 metriin (170 - 250 feet). Radoille merkitään uudet väliaikaiset teet
OSALLISTUMISMAKSU 25 €,
joka sisältää -kaksi (2) uutta prototyyppi Discraft- kiekkoa,
joista vain toista saa käyttää Ässäjahdissa
PALKINNOT Kisan palkinto Grand Prize on arvoltaan yli 300 $ arvoinen Discraftin tuotepaketti
KUKA, MITÄ? Eniten ässiä (holareita, hole-in-oneja, osumia yhdellä heitolla) heittänyt pelaaja saa Grand Prize -paketin.
Tasapisteet ratkaistaan Closest-to-pin-menettelyllä, jossa ässä on tietenkin paras, osuma metalliin toiseksi paras ja lähimpänä koria seuraavaksi paras.
JOS EI ÄSSIÄ Jos ässiä ei heitetä, lasketaan metalliin osuneet heitot, ja eniten osumia saanut saa Grand Prize –palkinnon.
SÄÄNNÖT Jokaisen pelaajan tulee käyttää kiekkoja, jotka toimitetaan pelaajapaketissa. Jos kiekko hukkuu, pelaaja voi ottaa toisen pelaajapaketin kiekon käyttöön.
Vain yksi heitto heitetään tee-alueelta. Pooliin voi kuulua enintään 8 pelaajaa. Jokaisella pelaajalla pitää olla henkilökohtainen tuloskortti. Jos pelaaja saa ässän, merkitään tuloskorttiin ko. reiän kohdalle A ja jos pelaaja osuu metalliin, merkitään korttiin M. Heiton jälkeen pelaaja merkkaa korttinsa. Kun kaikki ryhmän pelaajat ovat heittäneet, ryhmä kerää kiekkonsa ja siirtyy seuraavalle teelle.
Heitettyään kaikki 18 reikää pelaaja voi pitää saman tuloskortin ja merkitä seuraavat 18 reikää alemmalle riville.
Pelaaja jolla on eniten ässiä 36 reiän jälkeen on Grand Prize voittaja.
Jos kahdella tai useammalla pelaajalla on sama määrä ässiä, tasapelin ratkaisemiseen käytetään metalliin osuneiden heittojen lukumäärää.
Jos ei ole heitetty lainkaan ässiä, Grand Prize voittaja on pelaaja, jolla on eniten osumia metalliin.
Jos metalliosumien suhteen on tasapeli tai ei ole lainkaan ässiä tai metalliosumia, voittaja ratkaistaan Closest-to-pin -menettelyllä (yksi heitto, lähinnä koria).
KUKA PÄÄSEE MUKAAN?
Ilmoittautumisjärjestyksessä max. 25 ensimmäistä pelaajaa!
Ilmoittautumiset kisan TD:lle Tony Sheng
a.s.a.p. tai paikalla
first come first serve...
JÄNNITTÄVÄÄ ÄSSÄJAHTIA!