Suomen paras väylä !
Valvoja: HALLITUS
Suomen paras väylä !
Radansuunnitelu keskustelu on niin aktiivista, että jatketaan
aihetta sivuten.
Mikä on Suomen paras kiinteä väylä ?
Avaan pelin Talin kolmosella.
- enemmän, kuin 1 vaihtoehto pelata väylä
- tuloskirjo (itselläni) aika laaja, useimmiten 3, mutta
kakkosia ja nelosia varmaan yhtä paljon.
- S heiton ihanuus
aihetta sivuten.
Mikä on Suomen paras kiinteä väylä ?
Avaan pelin Talin kolmosella.
- enemmän, kuin 1 vaihtoehto pelata väylä
- tuloskirjo (itselläni) aika laaja, useimmiten 3, mutta
kakkosia ja nelosia varmaan yhtä paljon.
- S heiton ihanuus
-
- Oikea nimi: jari väyrynen
- Seura: V- ja U-seura Korven Korvenpojat ry / Bats
Hyvä, ja pelätty kysymys, minkä meinasin tänne pari viikkoa sitten esittää.
Kysymyshän on todella vaikea, TOP 10 voisi ehkä onnistua, tai TOP 30.
Mutta heitetään nyt yksi kehiin, ja enempiä miettimättä laitan ehdolle Kauhajoen 4B reiän. Mulla on selkeesti vesi fetissi,ja tolle reiälle olen elämäni ensimmäisen kerran kiekon hukuttanut.
-väykkä-
Kysymyshän on todella vaikea, TOP 10 voisi ehkä onnistua, tai TOP 30.
Mutta heitetään nyt yksi kehiin, ja enempiä miettimättä laitan ehdolle Kauhajoen 4B reiän. Mulla on selkeesti vesi fetissi,ja tolle reiälle olen elämäni ensimmäisen kerran kiekon hukuttanut.
-väykkä-
-
- Oikea nimi: Jari KYngäs
- Seura: Liitokiekkoseura Mustavaris
Ei ole Hiirosen nelosta voittanutta, ainakaan minun heittopituuksilla. Pikku riskillä avaus puiden oikelta puolelta annukkana. Sitten kakkonen Beastillä (himskatisti repien) oikealle kaartavana ja parhammillaan hyvin lähelle koria tippuvana. Ja kotka sisään. Son vielä tekemättä ton kotkan osalta ja kaksi ekaakin on onnistunut vain kerran. Mutta sitä fiilistä!
Hieno väylä joo, mutta saa aika huolella heittää pieleen että ei sais kolmosta. Kyllä hyvän väylän tunnistaa siitä että huonon avauksen jälkeen saa tehdä jotain sankari tekoja jotta voi vielä pelata paariin...Jani kirjoitti:Kyllä Ojakkalan kolmosella on mukava katsella putterin liitoa. Eikä kannata heittää lyhyeksi tai pitkäksi. Järkipelillä, eli hyserillä, se ei olekaan enää niin hyvä.
- PM
- Oikea nimi: P.Määränen
- Seura: Talin Tallaajat
Re: gfd
Juu ohan toi ainkin haastavaBreas kirjoitti:Ehdottomasti nummelan harjun 15. väylä..PM kirjoitti:Oiskohan toi Talin 14 ja Lausteen 8 ne kaikkein kovimmat!! Ja kysyn mikä on kaikken hienoin väylä millä olette pelaneet???
no jos ton mukaan mennään niin hangon 11.Breas kirjoitti:Hieno väylä joo, mutta saa aika huolella heittää pieleen että ei sais kolmosta. Kyllä hyvän väylän tunnistaa siitä että huonon avauksen jälkeen saa tehdä jotain sankari tekoja jotta voi vielä pelata paariin...Jani kirjoitti:Kyllä Ojakkalan kolmosella on mukava katsella putterin liitoa. Eikä kannata heittää lyhyeksi tai pitkäksi. Järkipelillä, eli hyserillä, se ei olekaan enää niin hyvä.
oma lista seuraava:
talin 1
talin 14
t:saaren 15
hangon 11
lausteen 8